Zorán

Nos, hoztam valamit a facebookról :)

de előbb még valami: a decemberi Zorán koncert nagyon-nagyon fontos volt és nagyon-nagyon jó és sokatadó mindenféle szempontból...
Most szombaton leadták az M1-e a koncert első felét, jövő hétvégén következik a másik rész. A Nők Lapja mellé megjelent egy cd is, és nagyon várom az igazi nagy dvd-t is, mert annak is helye lesz majd a többi Zorán dvd-m mellett.

Aki nem nézte, videotárból keresse vissza! Nagyon jó dalokat pakoltak össze és az első részben volt egy dala, ami a cd-n is már nagyon tetszett: Ballada a mamákról... nem írok hozzá kommentet... számomra ez Zorán talán legszebb és leg-leg dala... pedig sok gyöngyszem van...

Zorán-t elfelejtettem tegnapi (70.) születésnapja alkalmából köszönteni, de most így köszöntöm és Isten áldja és még legyen ő nagyon-nagyon sokáig és zenéljen, zenéljen! :)


szóval amit a face-ről hoztam:


Most kaptuk Zorántól az alábbi sorokat:


Lapozgattam a zoran.hu sajtóarchívumát, 1992-ből találtam ezt a két cikket:

###

– Ma ünnepli ötvenedik születésnapját, amelyhez sok szeretettel gratulálunk.
– Nagyon kedvesek, köszönöm. Egy kicsit zavarba is hoz ez a figyelem, hiszen én sokkal visszafogottabb vagyok, mint hogy ebből ügyet csinálnék. A születésnapért nem tesz az ember semmit, nem érdem, ha elér egy életkort. De nem akarom titokban tartani, boldog vagyok, hogy ma is azt csinálhatom, mint húsz-huszonöt esztendeje. S nem is foglalkozom a visszavonulás gondolatával. Meglepett, hogy milyen sokan köszöntenek. Megállítanak az utcán, telefonálnak, sokan küldtek táviratot és írtak levelet.

###

– Néhány nap múlva lesz a születésnapod. Isten éltessen sokáig...
– ...köszönöm szépen.
– Mit kívánsz magadnak?
– Még egyszer ilyen ötven évet.

###

2012-ben sem mondhatok mást, minthogy nagyon kedvesek, köszönöm szépen a rengeteg jókívánságot. Úgy látom, hogy az elmúlt 20 év alatt inkább csak a technika változott, ma már sms-ben, e-mailben, facebookon kívánunk egymásnak minden jót, a táviratra már nem is emlékszünk.

"Száz évig élünk, vagy még tovább."