Nőnap

Hát, remélem szép nőnapja volt mindenkinek, de legalábbis szép napja :)

Azt hiszem, a legbékésebb nőnapom volt, mert idén nem vártam egy virágot sem, egy kávét sem, sem semmit... Mégis kaptam ajándékot, ami jól esett és meglepett :)

Délelőtt e szép nap alkalmából elvittem magam és Mattet a parkba, így hoztam nektek is néhány virágot :) Mert bizony, itt már tavaszodik és láthatjátok mennyire előbbre van a természet.

https://picasaweb.google.com/113055242432803558965/20120308Tavasz?authkey=Gv1sRgCKfznoP7r7vaEQ
A képek között van egy kakukktojás-kép, mert annyira  meglepődtem a Parkban amikor ezt a csapatot megláttam, hogy muszáj volt fényképezni :)


Nőnap kapcsán még - ez is új hullámos, mármint a köszöntés.... nem kevés tucat-ömlesztett akármivel találkoztam pl a facebookon is, amelyek mindenkinek szólnak, de tulajdonképpen senkinek... akkor minek is...?