Richmond

A tegnapi úticél leírása igazából úgy lenne pontos: East Croydon-Wimbledon-Richmond-Wimbledon-East Croydon.

Az történt, hogy megint utolsó pillanatban döntöttem a mégis inkább nem otthon állapot mellett, így igazán megtervezve nem volt az út. Richmondot Jutka régóta ajánlgatta, gondoltam most akkor megnézem, Wimbledon meg útbaesett :)

/Van egy hely, ahova régóta vágyom, csak eddig nem tudtam hogy lehet rendesen utat tervezni Londonon kívül - de most már tudom, úgyhogy a jövő szombati utazás előkészítve./

Szóval Wimbledonban gyakorlatilag nincs semmi, ami tetszhetett volna, így tovább is mentem jó hamar Richmondba. Egy jó nagyot sétáltam, csináltam néhány képet és megint találkoztam nem kevés magyarral.
A végkövetkeztetés azonban az, hogy ez nem került be a 'mégegyszer szeretném látni' helyek közé.
Helyes kisváros sajátos hangulattal.

Azért amikor egy kis utcába letértem és egy pillanat múlva szikrázó napsütésben elém tárult a Temze, az szép pillanat volt:

http://www.visitrichmond.co.uk/

A képeket itt találjátok: https://picasaweb.google.com/113055242432803558965/20120211Richmond?authkey=Gv1sRgCMjejez1mo-X9AE