Finisben

Most már tényleg elég közel van a hazautazás napja - ami még kicsit valahogy hihetetlen vagy nem is tudom :)
Tegnap majdnem egész nap még shoppingoltam, talán még izomlázam is lett ;) mindenesetre amit akartam meglett. Valamikor késő este eszembe jutott, hogy már ki tudja hányszor indultam el vásárolni, de a saját ajándékom (Adele dvd) mindig elmaradt. Nos, éjszaka megrendeltem neten, jó lenne ha még megjönne amíg itt vagyok és hazavihetném (bár kérdés, hogy vajon hova fér még be? :) )

Ma délelőtt összevissza rakosgattam az ajándékokat, hogy melyik kié, mi megy haza és mi marad itt - befér-e minden a táskába, stb... Nos, a táska fullon van és lenne mit beletenni - leginkább olyan, amire szükségem lehet az otthonlét ideje alatt.
Sok év(tized)e örök kérdés a pakolás és a befér-e vagy sem. Ez már gond volt a kollégiumi időkben is, gond volt a pesti utak során, az utazások idején, stb ... és legutóbb amikor utolsó délelőtt kibepakoltam -  mondanám, hogy megoldás lehetne a nagyobb táska, de nincs az a méret, amit én nem tudok kitölteni :) arról nem beszélve, hogy valahogy el is kell cipelni.

Holnap és kedden még csimóta-nap, aztán ők szerda kora reggel elmennek a másik bölcsibe és meg kb rá egy órára (9 körül) elindulok a nagy Heatrow-ra, ami innen kb 3 óra, és még 2 óra a reptéren, 2,5 óra a gépen, aztán valamikor otthoni idő szerint 6 óra tájban magyar földön leszek, majd kb másfél nap múlva kisfalumban :)
Dolgozom azon, hogy legyen otthon is összeköttetésem, meglátjuk hogy sikerül, Bíborka minden esetre utazik :)

juj, és holnap délelőtt még megyünk valami izgi helyre, kíváncsi leszek milyen lesz - majd igyekszem mesélni :)