3. nap- október 1.

A portugáliai napok alatt többször is eszembe jutott, hogy milyen felfoghatatlan, hogy ősz van, otthon már biztos kabát van meg őszi cipő, fűtési szezon, én meg mezítláb (akik ismernek tudják, hogy ehhez nálam nagyon meleg idő kell), rövidgatyában meg pólóban ücsörgök a homokban vagy a medence szélén.... Kellett a napsütés - egyrészt el kell raktározni, mert itt fukar módon mérik (mármint Angliában).

Szóval ezen a napon felfedeztük a helyi partot, szereztem gyönyörű köveket meg kagylókat - és az volt az érdekes, hogy ezek a legszebbek az elsők, a többi napokon sosem tudtam hasonlókat gyűjteni.


Közben mindenki kezdett rosszul lenni gyomorilag - kezdtünk gyanakodni a szállodai konyhára; de aztán lement ez rólunk és ezzel valahogy el voltunk. Matt viszont kezdett betegedni (kicsit eleve betegen vittük el), jöttek a pöttyök, továbbra is taccsolt és miután az orvos megnézte jó sok euroért kiderült, hogy még a füle is be van gyulladva - de nem adott semmi gyógyszert - kezdem látni, hogy errefelé (angol orvos volt Portugáliában - tehát az orvosok mindenhol kóborolnak ) gyógyszert nem nagyon adnak semmire...

A helyi képeket, meg amik a környéken készültek ebben az albumban találjátok:
https://picasaweb.google.com/113055242432803558965/Algarve?authkey=Gv1sRgCK22hPCYmf-tWw


Néhány képen látni fogtok középen egy félkört, vagy van ahol egy teljes kört, sajnos a fényképezőnek a zoom-ja időnként vacakol, de amúgy annyira jó képek - nekem legalábbis fontosak - hogy nem akartam egyet sem törölni.... tehát nem ufó.... :)

nem ezen a napon történt, de ide tartozik leginkább, hogy megtudtuk, hogy Figo háza itt van :)  Íme a kép: