Ünnep

Pakolással ünnepeltem és egész jól haladok, csak ne fogyna olyan gyorsan a doboz... és olyan nehezek, nem tudom ki fogja elbírni :)

Most lövik a tűzijátékot - soha nem értem miért kell ebből ekkora felhajtást csinálni - 12 tonna fél óra alatt!!! Elég lenne egy kis öt perces. Tegnap hazafelé épp akkor jött át a buszon, amikor a parton volt egy kisebb tűzijáték, jól esett látni, szép is volt, elég is volt.
Ha jól emlékszem kétszer voltam eddig tűzijátékot nézni, az első jó régen volt a Petőfi hídon nyomorogtunk, mindenhol ember volt, ahol csak lehet - borzalmas volt. Pár évvel ezelőtt pedig megbeszéltük, hogy egy bizonyos erkélyről nézzük .... éppen odaértem, mert a felhajtás miatt szinte semmi nem járt, gyalog mentem el a Batthyány térről a BAH-csomópontig! :) No, soha többet ilyenbe nem megyek bele :)
Most nézem félszemmel, elég is, még kellene pakolni, csak nagyon fáradt vagyok.


Fontos esemény, hogy a medvék elfoglalták utazó pozíciójukat :) Fehérke még nincs bent, mert ő már nagyon öreg, neki másféle törődés jár :)