Brighton- múlt vasárnap

Mivel a várthoz képest jó és szép időre virradt vasárnap reggel és úgysem tudtam aludni, felkerekedtem. :) A beachre - végre. Bár nem tudtam a kedvenc helyemre menni, mert oda Sámuelék mentek a magyar különítménnyel - tudom, nagy a part, elférhettem volna - Brighton-t választottam. Egyrészt mert már régen voltam - igaz, hogy már kétszer is -, másrészt meg kellet már egy kis tengeri szél. Nos, meg is kaptam. :)



Tíz előtt már ott voltam, rajtam kívül még akkor csak alig páran de hamar egyértelművé vált, hogy el kell menni pulcsit venni - még egyet, mert amit vittem nem volt elég. El is mentem hát kicsit csavarogni meg boltokat nézegetni, kultúrához nem volt energiám, és mire visszaértem a partra, már az idő is szép lett.

Elnyúltam a kavicsokon, hátfájásra remek, ahogy a naptól átmelegedett kavicson elterül az ember lánya. Remek érzés. Megvolt a csodás kilátás, amikor két srác beült elém - vajon nincs valahol olyan szabály, hogy nem vesszük el mástól a kilátást? :)


Vagy ha már elveszi a kilátást, hát legyen ő maga a kilátás... hm...? ;)

Na, de az tetszett, hogy egyszer csak gondoltak egyet és rövidgatyásan, ahogy jöttek, beugrottak a tengerbe, pedig aznap nagyon-nagyon erős hullámok voltak a nagy szél miatt, kevesen is voltak a vízben, inkább csak a gyerekek ugráltak a szélében a hullámok elől.

Ekkor tényleg elég meleg volt, én is top(!)ban voltam, aztán kb egy fél óra alatt úgy kezdett lehűlni, hogy sorban szedegettem magamra a cuccot. A nap sütött, tehát igazán nem akartam otthagyni a partot, mert nagyon jól esett amúgy. Szóval amikor épp az új termo (!) pulcsimat aggattam magamra, felnevettem a helyzet képtelenségén... Hogy nálam, itt, a beachwear, tehát a strandruha az nem egy új fürdőruhából áll - ami nincs is, mert sosincs itt annyira melegem-, hanem egy új vastagpulcsiból... És épp a címkét szedtem le, amin újra felnevettem, hogy miért:
Ha nagyban nézitek a képet, láthatjátok a feliratot a jelek fölött, hogy az angol időjárás inspirációjára gyártották... :) Naná! Ilyen egy eszetlen időjárást.
És a következő képen azt is látjátok, hogy hamar nagyon rosszra is fordult az idő, már nem is volt egyértelmű, hogy vízpermet föntről jön-e vagy a szél hozza a tengerből:



De jó volt, főleg, hogy ismerős dallamra- operett dallamra - kaptam fel a fejem a tőlem nem messze álló körhintából, amik mindig olyan hangulatosak és szépek:



Egy idő után mind többen mind több ruhát aggattak magukra a parton, négy körül viszont már el kellett indulni, mert tényleg nagyon csontig átjáró volt a jeges szél és már a vonathoz is menni kellett, mert sokat kellett még gyalogolni. Útközben azért még megcsodáltam kívülről a Pavilont és megint zenét hallottam, amit követni kellett. A virágok mögött egy ifjúsági nagyzenekarra bukkantam, hihetetlenül profin játszottak és nagyon jó számokat. Örömzene. :)





Ez történt a múlt vasárnap és remélem, hogy a következő két hétben lesz olyan az időjárás, hogy elvigyem magam egy partra újra.