Piaf

Van egy darab, amit egy időben sokat láttam - annak idején még a Kamarában (ha így hívták) mielőtt bezárták és még mielőtt levették volna az előadást. Ez a Piaf, ami Vári Éva egyszemélyes előadása. Nagyon szeret(t)em, így öröm volt, amikor kaptam rá egy jegyet, mert hogy a Belvárosiban újra színpadra kerülhetett.

Aki szereti Várit és/vagy Piafot, azoknak nagyon ajánlom. Sőt, kötelező. Azoknak is, akik annak idején látták a régit (vagy még előtte a sok szereplős Piaf-darabot), mert ez a régi, de mégis új, különös szabad játékot éreztem Várin, és ettől egy egészen új előadás volt számomra.

És a Piaf-dalok (ahogy az igazán jó dalok) azért is jók, mert mindig másik talál el jobban. Hazatérés és átmeneti állapotban voltam most, ettől is más volt.

És aztán van egy dal az előadásban, ami erősen Párizs-vonatkozású, így miközben hallgattam a dalt és becsuktam a szemem, Párizsban jártam a felemlegetett helyszíneken. :)