Nyaralok (?)

Ma délután, szinte a semmiből jött a kérdés, Matthew-t érdekelte, hogy mi az első foglalkozásom. Nehéz egy az egyben visszaadni, mert két nyelvből turmixolt beszélgetés volt, Alex hol őt segítette ki, hol engem.
Próbáltam nagyjából elmondani, ahogy hatévesen talán érthető az, amit igazából én magam sem tudnék megfogalmazni, hogy igazából mit is csináltam :) , de úgy tűnt, hogy érti(k) és egészen tetszett is nekik.
Aztán megkérdezte, hogy szerettem-e, magam is meglepődve azt válaszoltam, hogy igazából igen, szerettem azt csinálni.
És persze adva volt a következő kérdés, hogy akkor miért hagytam abba. (újra mondanám, a gyerek nem hülye, 'csak' gyerek...) ... Tök őszintén azt mondtam, mert valami másra vágytam.

Erre a kis huncut azt mondja: óh értem, akkor te most holiday-on vagy (szabadságon, pihenésen, stb)...

Felnyerítettem, ez volt minden reakcióm és visszakérdeztem (még mindig nem hiszem el időnként, hogy értem a nyelvet :) ):
Szerinted én itt nyaralok? :))

Alex is felnyerített és megnyugtatott: Igen, Berni. Szép család, kedves, barátságos gyerekek, jó ételek -
- amit én főzök - egészítettem ki... :)

Valamit még soroltak, de tulajdonképpen egy nagy vihogás lett az egész. :)

Szóval nyaralok tovább - még egy ideig. ;)