'Vidd haza...'

Hoztam egy csodálatosat, pedig először nem is én találtam rá, hanem egy musicalguru vagy minek is hívjam (régi fórumos és éjjel-nappal színházas időszakomból ismerem még)...
Szóval először is nézzétek meg:

Mindkét csodás hangú volt már Jean Valjean (is)... és a hangjukon túl ez a gesztus vitt nálam ma mindent. Pont. :)

Ez  a dal az egyik legszebb nemcsak a darabból (Nyomorultak), hanem hiszem, hogy az egész musical irodalomban is... (na tessék, meg kell nézni megint)...
Nem tudom hányszor hallgattam és hányaktól... Előadásban, filmen, youtube-on musicalesteken, stb, stb... de még mindig meg tudom könnyezni, ha igazi.

Szeretettel nektek, ez a mai ajándék. :)

Aki kevésbé van otthon a területen mutatom a magyar fordítását: (remélem, hogy a jót másolom)

Áldot légy, ki mindent látsz,
Ki rajtam még mindíg segítettél. 
Ifjú még s látod fél,
Bújtasd el hisz gyermek még.
Vidd el őt, vidd el őt, vidd haza!

Mintha a fiam volna, lásd!
Szívében lüktet minden nyár!
Mely bennem már meghalt rég,
Úgy porlad szét semmivé!
Mint most a perc... a búcsúé!

Hozz békét, hozz reményt!
Néki jár! Lásd még épp, hogy csak élt!
Miért adtál ha elvennéd? Szűz hitét, életét!
Ha veszni kell, hát haljak én!
Csak mentsd meg őt, vidd el őt, vidd haza!
Óvd míg él!