Magyarlakta világ

Valamikor már ugye írtam, hogy akárhova megyek az angliai helyektől kezdve a portugál partig vagy a spanyol Sevillába, mindenhol találkozom magyarokkal.

Tegnap napközben hirtelen ötlettől vezérelve elmentem ahhoz a színházhoz, ahol a Nyomorultak megy (és állítólag már le akarják venni), és sikerült összerakni a mondatot és megkérdezni, van-e még jegy délutánra és mennyiért... Megjött a válasz is, de közben megkérdezte a srác, honnan jöttem, feleltem, mire ő: akkor jó, beszélhetünk magyarul is... pffff neki!

Múltkor valahol köhögős szirupot kerestem meg gyógyteát, a vége ott is az volt, honnan jöttem, mert akkor folytassuk magyarul...

Mik lehetnek az okok?
- túl magyar fejem van?
- lehet nem is angolul fejezem ki magam, hanem magyarul?
- rosszabb az angolom, mint gondoltam?
- egyéb?

Szóvak zsenge és ritka angol próbálkozásaim így dőlnek a semmibe, a következtetés: elég ha tudok magyarul? :))

Na, de a vége az volt, hogy 1 jegy volt 55 fontért, az is estére. Ki lehet szorozni, bár jelenleg viszonylag lent van a font, de 365 ft a középárfolyam... Tehát nem vettem meg, viszont kell szerezzek egy olcsóbb jegyet.